Konstiga känslor

¦ Sharon , Vardag
 Tyckte denna gif:en va så söt, hihih
Hiya huns!
 
Har inte bloggad på en ca 1 vecka.. Förra helgen gick väldigt fort och jag minns inte att jag gjort något speciellt. Det har varit dåligt väder nästan konstant också, och jag har känt mig konstig. En oförklarlig känsla som främst sitter i huvudet på mig men jag har samtidigt kännt mig lite illa mående och trött. Har haft en hel del i skolan denna veckan som gått också, viklet spelar stor roll i varför jag inte bloggat. Har även varit så tråkigt väder så motivationen sjunker i rasande fart, samtidigt som lusten för livet går upp och ner varje dag. 
 
Vår del i stallet är i alla fall färdigrenoverad, men allt är inte klart ännu och bara det att stallet just nu är kaotiskt, ostädat och stökigt får mig att inte orka ta mig dit. Vill bara att det ska bli färdigt och alla saker kommer på plats. 
 
Samtidigt mitt i all denna röra med stallet och plugget har jag lust att göra något men jag får liksom inte tummen ur och tar tag i det. Istället slösurfar jag i evigheter och mår dåligt över att jag slöstat så mycket tid på att inte göra något mer vettigt. Även om det är så att jag kollar youtubers jag gillar så tar det upp mer tid än vad jag vill att det ska göra..
 
Känner mig också på något sätt ofräsh hela tiden för att jag ätit så mycket kolhydrater, så min hårbotten har blivit så katastrofalt hemsk igen men jag orkar verkligen inte hålla på och tvätta mitt hår varje jävla morgon och mitt sötsug är typ uppe i den atmosfären just nu och jag har bara så svårt att sluta äta skit. Vilket gör att allt går i en ond cirkel. 
 
Hur som helst. Igår träffades vi med vår Tjeckoslovakiska Maffia Junior. Vi åt på Condeco, såååå gott, och pratade i typ tre timmar om literally allt. Sedan slutade med att jag och Gaby som redan köpt våra biljetter till American Assassin, fick med resten av gänget så vi alla gick och såg den. Tyckte storyn var bra och väldigt aktuell. Sedan var det ju också en stor bonus (och bara kanske, anledningen till varför vi såg filmen) att Dylan var med!
 
Hoppas på att ta tag i mitt liv lite nu, så att jag mår bättre!
 











Kom ihåg mig?