Lite som vårt egna avsnitt av "Farmen"

¦ Sharon , Vardag
SSO-nörd som jag är, var jag tvungen att köpa mig den första delen i Star Stables nya serietidningar. Den har ju med spelet att göra, så jag tycker gott man kan jämnföra det med alla andra tidskrifter som är kopplade till spel!
Hiya huns!
 
Tänkte att jag slänger in ett snabbt inlägg innan jag går inkognito... 
 
Idag fick en av mina bästa kompisar, Erika, sitt efterlängtade körkort! Såklart skulle hon köra ut och hämta mig i stallet då, tackade inte nej. Hur som, målade Soppans box på insidan, och det börjar ta sig nu hörrni! Tog lite bilder med kameran men har inte orkat föra över dem ännu då vi nästan precis kom hem och jag var tvungen att fylla magen samt duscha först. Så det får bli imorgon. 
 
Som sagt, Erika hämtade ju mig och både Gaby och Sara var med i bilen. Vi kollade såklart först på åsnefölet, och Sara ville först inte klappa det för hon ville ju inte hålla på och tvätta händerna och skit, men sedan så halkade hon på gräset i hagen när vi var påväg tillbaka ner, så hon blev ju kladdig endå (och vi andra fick syrebrist, av skratt), vilket bettyde att hon klappade på åsnan hon också.
 
Spelade lite throwback musik i bilen påväg hem, och höll på en massa till vår snap-grupp, snigelhysterin som vi flitigt använder sen några dagar tillbaka. 
 
Jo föressten, jag hade instuderingstid idag så valde att vara hemma. Pluggade en del till ett seminarum på fredag samt kollade lite i kurslitteraturen till morgondagens föreläsning. Spelade också SSO och var hos tandläkaren. Det gick bra men har fått boka två nya besök för tandhygienisten "kunde inte avgöra om det skulle kollas hos tandläkaren eller om det inte var något" samt att hon själv inte kunde göra rent mina tänder - tydligen.
 











Kom ihåg mig?