Have you figured it out? I still love you, even more now

¦ Sharon , Stallet , Surprise
Soppan idag!
 
Hiya huns!
 
Idag hade jag ingen skola, och det var väl tur det för jag kännde mig så inspirerad till att skriva igår så jag satt uppe till väldigt sent och gick därmed upp senare än vanligt! Skönt att få sova ut.
 
Igår kollade jag och Gaby GP:n i Bahrain men det gick så jäkla kasst får både Max och Daniel att båda bilarna var ute ur racet inom fem minuter efter start. Så jäkla surt!! Red Bull hade ju hafts snabbast bilar denna helgen så ryker båda. Ville nästan gråta, haha. Som tur är ju nästa GP redan denna helgen så laddar om inför den och hoppas på bättre resultat!
 
Idag var jag i stallet. Det var jättevarmt tyckte jag så mockde i hagen i bara sport-bh. Så himla skönt! Sedan bestämmde jag mig för att skritta lite barbacka i repgrimman så tog bara hjälmen på huvudet och "tränsade" i hagen och så hoppade jag upp utanför - också skön sommarkänsla.
 
Snart kommer Linn hit och vi ska kolla någon film! Gaby är hos veterinären med Hera då hennes artros har blivit sämre :( Hon ska förmodligen få några smärtstillande men veterinären tyckte inte det var lönt att röntga henne med tanke på hennes ålder och allt... 
 
Imorgon ska jag ses med kursare och vi ska plugga tillsammans på skolan. Sedan ska jag ses med en annan kompis och vi tänkte ta en promenad i någon park och kansek gå ner mot stranden också! 
 


Rebecca Adnell    •  

Alltid lika underbar ton i dina bilder! <3

Svar: Tack så jättemycket! :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?