my mind is playing tricks on me

¦ Gaby , Gif's , Vardag
 
 
Hiya huns.
 
Idag så.. var det ett tag sne jag blogga. Men som sagt, mitt schema är så fullspäckat nu så vet ej vad jag ska göra först. Idag är det onsdag och i vanlig ordning skulle man ju till jobb förutom att man är sjuk. Redan igår på jobb så fick jag flera hostattcker (svårt att prata då ju) och inatt så vaknade jag av dem så blev till att stanna hemma idag. I måndags jobbade jag halvdag så han med en del som att lämna cykel på lagning och ta Hera till veterinären. Tur vi är vänner med veterinären som har sin klinik 5 minuter cykel från oss så fick komma dit ganska snabbt. Hera har alltså haltat lite från och till men nu var det mer så fick kolla upp det. Trodde starkt atros men veterinären sa det var det nog inte endå. Utan hon har bara lyckast töja ut senan back på benet så hon trampar ner mer av det och därav haltar. Han sa också att det nog inte gör ont heller utan det ser ut att göra ont bara. Men vi ville endå prova med smärtstillande så hon fick en injektion av kortison så skulle vi kolla henne. Vi tycker hon går lite mer 'glatt' så ska få det utskrivet till henne så får hon gå på det. Hon är ockcå 10 år iår så hon börjar bli en liten äldre dam!
 
Idag har jag bara kollat Harry Potter och spelat Best Fiends haha, beroende nästan.. Mot kvällen har jag dubbler körlektion så hoppas det går vägen för mig! Imorgon och fredag har jag Soppan så får se vad vi hittar på.


Anonym    •  

Hur långt har du kommit i körningen? kan du inte berätta lite om det + ditt jobb?

Svar: bara haft en lektion änsålänge xd jobbet i sig är högst ointressant dessvärre haha
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?