oh hey

¦ Gaby , Stallet , Vardag
Skogsrundan idag!
 
Hey huns!
Lördag och åkte till staller när jag vaknade för att hinna hem till qualifications. Aja, kom till stallet och fixade boxen och sen så bestämde vi oss för att åka till skogs med pollarna! Utrustade Soppan fint för färden och lastde. Hon var lite tramsig men det blir hon när vi inte åker så ofta, tog kanske 3 min att få in henne så man ska väll inte klaga haha. Sen red vi i säkert två timmar i skogen! Underbart väder och hästarna skötte sig super! Soppan var lte rädd och ville inte gå över en översvämmad stig för det ran vatten typ som en minibäck så fik ta sats och trava och trycka över henne haha men sen gick det bra. Hoppade en stock två gånger, red upp för en superbrant backe, genom golfbanan med en del golfare som tittade på oss halvt surt (vi red alltså på stigen där vi får rida!) och genom kalhygget där de är lite sumpigt och greningt men allt gick bra! Soppan drog på lite i galoppen såklart men det gör hon alltid i skogen och jag tycker det är okej där haha.
 
Kom hem runt kvart i fyra ock kl fem så var det qualifying som inte gick bra alls... GP imorgon och än sålänge inget annat planerat iheller! Skickat iväg alla papper till trafikverket nu med så när jag får mitt körkortstillstånd så ska jag börja övningsköra!











Kom ihåg mig?