Ultimate ears - wonderboom

¦ Sharon , Shopping , Vardag
 
 
Hiya huns!

Vaknade imorse runt halv 8 men somnade om till 8 i alla fall. Erika ringde strax därefter, hon undrade om jag kunde åka med henne till ett ställe där hon behövde fixa en sak så jag sa att det var okej om hon körde mig till Emporia ;) 
 
Kom hem runt halv 11 sen igen och hade då varit på Apple och köpt en högtalare, den ovan. Har hunnit testa den och är jättenöjd. Köpte även en adapter till SD-kort som jag kan koppla till min Mac. 
 
Annars har jag tränat lite hemma och så har jag kollat The Lucky One. Nu sitter jag hemma hos Clara och vi redigerar bilder! Så kommer komma upp en del inlägg, men tyvärr är det bara gamla bilder för min del.. Har inte fotat Soppan på ett bra tag och inte något annat heller för den delen. Har varit så jäkla tråkigt väder så det har inte börjat blomma ännu...
 
I helgen är det f1 igen, är så taggad!! Bahrain är en av Daniels bästa banor så hoppas att det går bra för honom. Och för Max också såklart ;)











Kom ihåg mig?