turridning

¦ Andra Hästar , Sharon , Vardag
Erona, haflingern som jag blev tilldelad. Lite tjurig mot andra hästar men annars gosig och trevlig att rida!
 
Hiya huns!
 
Idag var Gaby, Clara, Ester och jag på en ridtur vi bokat tillsammans. Vi rider u ytterst sällan alla tillsammans, dels för att gaby och jag bara har en häst och för att Claras inte är inriden än! Så vi bokade en tur på en timme med många snabba galopper. Det var jättemysigt att rida i skogen och riktigt kul att galoppera fort. Gör det alldeles för sällan med Soppan tyvärr :( 
 
Har inte mycket mer att skriva men vill nämna att härom natten så small det en banger (en liten granat typ) utanför mina fönster, på en balkong på gatan över. Så vi vaknade såklart av detta sinnesjukt höga ljud och kollade sedan på alla poliser, sjukvårdare, bobtekniker och kriminalare när dom jobbade utanför oss. Spännande men lite skrämmande när det är så nära en själv. 
 
Nyår firar vi med kompisar, jobbar dagen efter så inet sup för mig tyvärr. Jag får dricka Red Bull och kanske tar en lättöl. Annars så ska vi nog bada i bubbelpoolen och bara umgås, laga tacos och käka snacks! 
 











Kom ihåg mig?