Brighter than ever

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
Måste ändå säga att iPhone 8+ kameran i porträtt-mode är rätt bra
 
Hiya huns!
 
Bloggade inte igår för jag hade inte tid kännde jag. Har pluggat till två tentor, medicin och läkemedelsberäkning. Känner mig ändå rätt säker på båda, har räknat massa läkemedel + ska räkna i skolan med läraren också så jag kan få svar på det jag inte fattar helt. Jag har också kollat väldigt mycket formel 1, hade en sån period under förra året också och nu kom jag in på det igen. Det är både intressant men mest roligt (om man är lite insatt i guess). Är fan av Red Bull Racing och har faktisk köpt mig en jacka därifrån som jag hoppas kommer någon gång under veckan! Haha vad händer med mig?? Får sätta fyra hjul på Soppan ;)
 
Annars så var jag i stallet idag. Åkte dit vid tio och sedan hem vid 12. Red lite snabbt på grusvägen, det blåste mycket och Soppan var jätteseg så känne inte att det var någon poäng i att rida något komplicerat. 
 
Har spelat SSO och strax ska vi äta. Ska plugga lite och sedan ska jag fortsätta kolla Cars 2 och efter det Cars 3 antar jag! 
 


Josäfin Andersson    •  

alltså vill typ ha en sån mobil bara för porträtt mode haha!! SÅ ORIMLIGT SNYGGT?

Svar: jaaa asså den är helt amazing!!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?