the only way her heart will mend is when she learns to love again

¦ Sharon , Stallet , Vardag
  
Hiya huns! 
 
Igå var jag i skolan mellan 10 och tre. Vi slutade tidigare så hann till stallet en timme innan planerat. Vädret var ju tyvärr inte helt på vår sida igår men det spelade inte så stor roll för jag hade ändå bara tänkt longera. Gick bra till största delen, men hon var lite fjantig mot slutet och började hålla på lite smått. Hade lagt upp upphöjda travbommar idag också för lite variation och dem klarade hon utan problem i båda varven. 
 
Mockade och fixade i boxen men glömmde fylla på vatten (??!!!) Men C fixade då hon tar in. Första gången jag glömmer, fick så dåligt samvete! Har inga bra ursäkter heller. Suck. Mycket som pågår...
 
Annars så pluggar jag så gott jag kan och orkar till två tentor. Var hos tandläkaren idag och även hos Soppan igen. Red men det gick sådär. Hon känndes bättre i galoppen som brukar gå dåligt men sen var hon allmänt stark på yttertygeln i höger varv och man bara uggghhhh.
 
Annars så har vi bokad skiweekend och en resa ner till Kiev och Tjernobyl! Hur spännande? Imorgon ska jag till skolan på fm och sedan ses med Linn efter lunch. Hade tänkt blogga igår men kom hem och fick inte tid till att föra över bilderna till rätt dator. Gjorde i alla fall det när jag kom hem men så hade blogg.se några driftproblem så kunde inte logga in. Men här är jag efter ett avsnitt av KUWTK och rostade bondbönor så så lätt blir ni inte av med mig!
 











Kom ihåg mig?