I love sleeping. You don’t spend any money and you don’t miss anyone.

¦ Gif's , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Vart i skolan från typ 12 idag. Hade obligatorisk lektion inför vår VFU. Börjar bli väldigt taggad på det men samdidigt är jag jättenervös! Har förövrigt också klarat en av mina två kurser och den andra hopppas jag ha klar i början av mars så känner mig rätt så lugnt nu faktiskt.
 
Kom hem runt två och fick ett ryck så bytte om till träningskläder och joggade en spontanare på 4.5km. Med tanke på att jag inte sprungit sedan i slutet av Juni var det rätt skönt och imponerande att jag orkade hålla ut så länge haha!
 
Hemma gjorde jag klart min drömfångare så ska ta bilder imorgon så ska ni få se för och efter på mitt rum! Nu ska jag kolla Saving Private Ryan, hörs!
 











Kom ihåg mig?