The sign says don't tap the glass but I read it in reverse, ssalg eht pat t'nod syas ngis ehT

¦ Pretty girls , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Var på föreläsning i morse, stack sedan till stadsbiblioteket för att låna lite böcker. Har fått upp mitt intresse för nordisk mytologi efter att ha kollat Thor:Ragnarok igen häromdagen. Så jag lånade lite böcker och tänkte att jag skulle läsa något som inte är kurslitteratur!
 
Annars har inte så mycket annat hänt idag. Jag har spelat SSO och redigerat lite i photoshop. Och så har jag badat och pluggat. Lagade även LCHF pizza till alla idag som kvällsmat och det tyckte folket var gott! 
 
BTW minns att jag sa för några dagar sedan att jag hade tänkt kolla Hunger Games? Kollade ju SÅKLART alla andra filmer förutom de jag nämnt i det inlägget. Blev Snow White and the Huntsanam som jag av någon anledning inte sett tidigare och jag vart ju typ helt förälskad i scenerna där i älv-skogen!
 
Imorgon då?
Skola 9-15 och sedan plugg och något annat roligt förhoppningsvis!
 











Kom ihåg mig?