long time no see

¦ Djur , Sharon , Vardag
Var hos min klasskompis igår och umgicks. Fotade även hennes 8 månader gamla King Charles Spaniel, Zolohouse Qualypso aka Eddie!
 
Hiya huns! 
 
Oj oj! Jobbar på för fullt och är så trött när jag kommer hem så slänger mig i sängen med youtube på skärmen så har inte blivit någon bloggning. Jag har i alla fall som sagt jobbat hur mycket som helst, och så har jag även varit några få gånger i stallet på kvällen. Har varit med på utställning också men det har ni redan fått se då Gaby bloggat. 
 
Idag var det FHS så vi var där. Fick med oss två Horseware täcken till Soppan samt ett par marinblå Cavalleria Toscana ridbyxor. Köpte även spånpellets där så får pallar levererade till stallet. Ville såklart vara hemma till fotbollen för att kolla dem men alltså så jäkla dåligt Sverige spelade. Pinsamt hur långsamma rekationer spelarna har alltså.. 
 
Formel 1 är det imorgon för tredje helgen i rad. Missade förra veckans på grund av tävlingen men Max vann så var självklart väldigt glad över det. Inte gått något vidare denna helgen och Max startar p5 med Daniel precis bakom. Har fått med Clara och Ester på att de ska komma över till GP:n imorgon så vi ska käka något vi gillar och kolla det tillsammans!
 
Passar även en katt, Kensi som kom till oss idag så håller på att vänja alla djuren med varandra. Hera var inte så intresserad, och Misha var feg men intresserad. Kensi ligger på min säng för stunden och sover. Söt!











Kom ihåg mig?