she's bad advice, I don't think twice

¦ Djur , Sharon , Vardag
Knacklade mig vågligt ut på en stenig botten med telefonen i ena handen för att ta lite bilder på the doggo. Fint med Torso i bakrunden och så har vi sån tur att solen går ner bakom Köpenhamn, så vi kan njuta av utsikten!
 
Hiya huns!
 
Hemkommen efter ännu en helg som bestått av jobb. Men så är jag ledig imorgon så orkade vara uppe längre ikväll, och stack ner till stranden med Clara, Kevin och Gaby samt Penny och tog ett dopp. Jätteskönt i vattnet, men när solen värmt hela dagen och det varit över 30 grader hoppas man inget annat. 
 
Imorgon ska jag ses med en kompis från gymnasiet och vi ska ner till Simrishamn tillsamans. Vet inte alls vad vid ska göra där men lär sluta med en glass och promenad eller nåt i den stilen.
 
Ska även försöka blogga lite mer. Har massa bilder att publicera, både de Clara tog i sjön och de jag tog i hagen när solen gick ner. Sedan hoppade vi i fredags och hade med kameran så har några enstaka bilder därifrån som också behöver redigeras och publiceras. Och så vill jag även göra inlägg om saker jag vill ha till Soppan men får se när jag hinner med allt detta! Först och frmst ska jag kolla YouTube och sova ut ordentligt!
 











Kom ihåg mig?