*opens the groupchat at breakfast to backread like its the morning paper*

¦ Formel 1 , Sharon , Vardag
Okej, men asså hur fina är inte formel 1 bilarna från 60-talet??
 
Hiya huns!
 
Händer så mycket nu så jag har inte alls hunnit att blogga... Har jobbat och varit i stallet några vänor och så har jag precis hunnit packa då jag ska iväg till Kiev inatt. Kommer hem och sen blir det jobb igen - därefter Tjeckien i en vecka.
 
Men med Soppan är allt bra. Vi tränar mest inför utsällningen den 1 Juli. Har inga större förväntningar (hon är redan ovärderlig för mig) men skulle såklart vara roligt om andra tyckte hon var fin ;)
 
Ska fota mycket nu på resan, ska ju bland annat till Tjernobyl och det ska bli så spännande! Är väldigt intresserad av historia och "övergivet" så det var ju helt klart varför jag ville åka. Sen ska det såklart bli skönt att komma iväg lite, stor bonus är spa/relax centret på hotellet som ingor och som jag vill försöka utnyttja ;) Men vad jag vill komma till är att jag kommer uppdatera med bilder här sedan så fort jag får tid och även från Tjeckien och utställningen då allt händer i princip sammtidigt!
 
Also, Max kom 3:a i söndagens GP! Bättre än ingen prisplats I guess, haha!
 











Kom ihåg mig?