screamer

¦ Gaby , Gif's , Vardag
 
Hiya huns!
 
Kom precis hem typ efter att ha varit på jobb sen sju och sen stallet direkt. Eftersom många av mina dagar ser ut så blir det lite svårt att blogga ibland! Jobb går som smort och Soppan var också härlig idag! Red ut lite snabbt barbacka runt långa slingan. Fortfarande lite hård snö där och väldigt blaskigt... Men pigg var Soppa och skulle minsan bara galoppera först! Så då fick hon göra det tills hon tröttnade lite. En speciell länga i trav så bara flög vi fram så långa fina steg hon tog! Red hem igen och så började det småregna lite. Nattade henne tillsammans med övriga stallet innan jag pallrade mig hem på cykeln! Imorgon ska jag ses med Linn efter jobb och sen är det stallet på fredag igen! Men slutar (helt otroligt) kl 2 på fredag så vill typ fira bara det haha!


ajlimullersandvik.blogg.se    •  

Men åh så himla gosigt minsann <3 jag är lite rädd för hästar i verkliga livet (och allergisk) men älskar att läsa om dem!










Kom ihåg mig?