tisdag och trailer

¦ Gaby , Vardag , Videor
Så taggad på nya Fantastic Beastt filmen! Trailner ovan som kom ut idag!
 
Hiya huns!
 
Har lite halvt glömt bort att blogga haha.. Men som sagt är vi hemma från fjärran land aka Hovfjället som inte är så långt bort kanske. Tuffar på som vanligt på jobb också, idag jobbade jag det jobbiga passet sp resten av veckan är bara finfina pass. Var med Clara igår också för att hälsa på hennes nya häst! Såklart en welsh också men en cob denna gång! Dock bara ett år än men så kul det ska bli att följa Clara och 'Sillen' som vi kallar henne på deras resa!
 
Så nu ska jag försöka fixa fler av mina gamla inlägg och fixa vidden på bilderna så det ser snyggt ut för är inte helt klart med det än. Imorgon kommer jag hem 'tidigt' så ska nog försöka fixa ihop goprofilmen från fjället! På lördag vankas det cirkus med lillasyster och även annat som är halv planerat än! Men ploppar in nått inlägg i veckan!











Kom ihåg mig?