we decent humans, no fucking about

¦ Gaby , Stallet , Vardag
Gårdagens och dagens Soppa
 
Hiya buns!
Igår så blev det en tur på kvällen med Lettir och Z. Tog oss till grusvägen ner mot Arrie och red där och som Soppan var pigg! Att stall med en mini-shettis blev dagens attraktion och Soppan travade och visade upp sig för lilla hästen. Annars blev det mycket galopp för Soppans del. Red hem och så nattade jag alla pollar.
 
Idag så var att dock att gå upp tidigt och släppa ut dem. Coco ville ej gå upp och kröp under täcket hela tiden (hon sover i min säng den lilla råttan, hunden menar jag) men gav över henne till Sharon och pallrade mig iväg till stallet. Släppte ut alla och fixade Soppans box sen red jag till jidde en snabb sväng. Klättrade lite och travade runt innan jag red hem igen och genom snön på slingans långsida. Där tog vi även en galopp så blev lite jobbig att galoppera i snö men så är det ibland! Nu är jag hemma igen och bloggar och så får jag se hur det blir resten av dagen! Troligtvis hemma och mysa med Coco (och katterna) för det är så himla blåsigt ute!
 











Kom ihåg mig?