Wearing all my favourite brands

¦ Kreativt , Outfits , Sharon , Shopping , Vardag
A C N E   J E A N S  //  W R A N G L E R   T - S H I R T  //  P U M A   P L A T T F O R M   S K O R
 
Hiya huns!
 
Igår blev jag så laddad på att handla nya kläder efter att jag suttis med en outfit i Photoshop, så jag gickfaktiskt på stan efter skolan och fick med mig både skor, jeans och en tröja! Känns som om jag inte handlat kläder till mig själv på århundraden så skämmde bort mgi själv lite. Är jättenöjd med allt men framför allt jeansen!
 
Strax kommer Clara över så ska jag hjälpa henne med en bloggdesign till hennes framtida blogg. Hon har ju köpt en häst nu så då övertygade vi henne om att hon kan börja blogga! Ska försöka fixa lite med Gabys och min blogg också. Har nämligen börjat göra om lite smått (typsnitt och färger) men vill göra en ny header och ordna nya profilbilder innan jag byter designen, men vädret är ju så jäkla trist och jag hade hoppats på att kunna ta någon ny bild till header men det verkar som om jag får gå i arkivet och leta... 
 


Pauline Hurtig    •  

så snygga skor!










Kom ihåg mig?