mastermind

¦ Andra Hästar , Sharon , Surprise , Vardag
Soppan och Sillen på det nya stället där vi står! 
 
Hiya huns!
 
Nu har det gått snart en vecka sedan vi flyttade Soppan och det har fungerat fint. Inga problem varken vid själva flytten eller på självaste stället, däremot har hon fått hosta igen och är lite snorig. Precis som hon var förra året exakt vid denna tiden (kollade till och med i bloggarkivet vilka datum det var och det var på pricken den samma som sist???) så vi ger henne en veckas vila från och med idag, så ser vi om det blir bättre. Vi misttänker pollenallergi. Hon ser eller känns inte konstig annars. Det är ju sommarvärme här nu med typ 23 grader varje dag så lite trött for hon lov att vara då det torligtvis beror på värmen.
 
Annars, skolan för min del är slut för terminen men ska enbart göra två tentor till så till de två håller jag på att plugga nu för fullt. Snart är Juni månad här och då ska jag börja gå på kurser som jag behöver till delegering och även gå bredvid på mitt sommarjobb. Ska även till Kiev och till Tjeckien så den månaden är packad med aktiviteter. Sedan är planen jobb juli-augusti och skola igen i september. 
 
Men tillbaka till idag: Jag cyklade till nya stallet från stan, tog mig typ 1h+ eftersom jag virrade runt inne i Oxie i minst 30 minuter eftersom jag är skitdålig på att orientera mig. Annars bor jag även hos min kompis som är hemma själv för hennes mamma är bortrest så vi har hela hennes hus för oss själva! Så skönt. Sitter ute på terassen hela kvällen och spelar Mastermind! Har glömt hur roligt det spelet var hahaha!
 
Imorgon ska jag dock hem igen för hon ska till skolan. Så jag ska plugga och även kolla GP:n i Monaco som drar igång imorgon! Så taggad! Älskar när det är race i städer för det är alltid med action då + att det skriker Formel 1 om Monaco med alla lyxiga yachter som svajjar i hamnen! Ska även till Soppan men det blir efter fyra tror jag!
 


emma    •  

vilka fina bilder :)

Svar: Tack Emma! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?