Gucci gang... typ

¦ Outfits , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Har helt glömt att dela med mig av denna godingen. Tack mamma, för vilken tid du lagt ner på detta spektaklet. Nu är jag glad! Kappt så jag vågar använda den, mest för att jag måste lämna den hos kemtvätt om den blir smutsig. Ugh, i-lands problem verkligen.
 
Vill förtydliga att den inte är äkta (även om jag önskat att så var fallet). Jag har nämligen inte 15k att lägga på en klänning men om du har det så finns den att köpa här! Det är min duktig mor som sytt den åt mig. Nästan mer värdefull ;)
 
Jag har annars varit i skolan idag och arbetat med en gruppupgift. Jag har haft turen att hamna i en störtskön grupp så det känns bra. Jag har även återigen varit i kontakt med Malmös sämsta vårdcentral för en ny telefontid med min läkare som inte gör ett smack åt mina problem. Nästa gång jag snackar med han ska jag verkligen krydda på för att det ska böra hända saker. Detta påverkar mitt liv så otroligt mycket, inte för att snacka om min abstinens att få sitta på min egna ponny igen. 











Kom ihåg mig?