"jag kan höra hur svamparna talar till mig"

¦ Djur , Natur , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Idag var Gaby, Clara, Ester och jag i skogen. Vi ville plocka svamp så bestämmde igår att vi kör idag. Lyssnade på throwback musik i bilen och snackade medan vi gick offroad och letade soppar. Fotade lite då jag hade med mig kameran så lägger upp lite bilder. Och nej - löven är inte så orangea, det var jag som ville ha lite höststämmning i bilderna ;) 
 
Imorgon har jag körlektion. Får se vad mer jag hittar på annars. Troligvis börja plugga till min nästa tenta! Blir även stallet en hel del för mig denna veckan, men då jag får så ont i ryggen av att rida så får jag se vad jag hittar på med Soppan. Blir väl lite promenader i det gröna eller longering. Har även lärt henne gå i skrittmaskinen men känner inte för att ta ner henne i den för att bara titta på henne när hon går utan den får användas mer i samband med att de står inne över natten. De går ju även uppe i rekreationsområdet nu så kan lika bra gå lite över stock och sten istället när det är runt hörnet!
 











Kom ihåg mig?