Skolstart, formel 1 och ryggproblem

¦ Djur , Formel 1 , Sharon , Spel , Surprise , Vardag
 
 
 
Hiya huns!
 
Har äntligen tagit tummen ur och fixat bilder så att jag kan publicera ett inlägg med något nytt. Skolan har ju börjat och det är väl ganska så direkt in i rutiner. Har annars spelat en hel del F1 och SSO nu under föregående vecka som jag varit ledig. 
 
Har tyvärr också dragit på mig någon jäkla ryggont, som jag egentligen haft i snart ett halvår. Men jag har ju inte tagit det så seriöst men när benen och andra kroppsdelar somnar och ett antal andra problem som stör vardagen uppstår så fick det vara nog. Ringde sjukvårdsupplysningen som tyckte att jag omgående skulle besöka min vårdcentral efter som det kan handla om diskbråck i ländryggen så det gjorde jag men sjuksköterskan där lät inte så intresserad av mina problem så hon skickade mig till en naprapat utan någon fysisk bedömning. Där var jag idag och man kan väl säga att inte så mycket nytt skedde där. Hon korrigerade min övre del av ryggen men våga inte gå in och knäcka länden då jag hade fasligt ont när hon tryckte mellan kotorna. Så imorgon ska jag ringa om akut tid till läkare och se vad denne säger....
 
Och på grund av mina problem med diskar och smärtor får jag inte rida eller lyfta tungt så blev bara lite borstane på Soppan idag :(
 
Nu ska jag kolla film och planera hur jag vill disponera morgondagen. Ska iväg på ett möte kl 13 och ska se om det blir något läkarbesök. Måste även gå till körskolan och skriva in mig så att jag kan börja med det. Och så ska jag göra en del skolarbete och så måste jag verkligen städa då det ser ut som om en bomb sprängts i mitt rum.


Alva    •  

Du får krya på dig!<3

Josäfin Andersson    •  

Fyfan för ryggproblem!! Hoppas att ni kommer på en lösning på den snart D:

Svar: Ja, jag hoppas också det ;(
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?