Solsidan

¦ Formel 1 , Kreativt , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Jahopp, vad har nu hänt sen sist då.. Jag har varit hos läkaren som remitterat mig till röntgen av min rygg. Det är ju dessävrre mil-långa köer i vården så som det ser ut nu blir det av först i början av November... Hur som helst så har jag i alla fall försökt röra på mig så normalt som det bara går. Har skrittat och travat ut en runda med sällskap och det tyckte Soppan var kul. 
 
Har även varit i skolan och pluggat en del hemma. Varit och skrivit in mig på körskolan och bokat massa lektioner har jag också, samt kollat min syn (som är totalt katastrof haha) och köpt lite smått roligt på stan. Bland annat Kimis bok, visad ovan.
 
Har också, efter som jag har aaaaall tid i världen börjat kolla på Solsidan igen. Har sett det första säsongerna men sedan slutat i mitten typ så kollar om. Älskar att det är 20 minuters episoder och att det är 10 episoder på varje säsong! Går snabbt att beta av då. 
 
Blev även inringd lite akut till jobbet så ska jobba inatt. Kommer vara astrött men ska försöka sova lite i alla fall och ta det lugnt under dagen. Imorgon ska jag och Erika rida ut. Jag tar fairy och Erika får rida Soppan. Blir bara skritt eftersom Faran är under igångsättning!
 
Nu ska jag i alla fall fortsätta kolla på Solsdan. Ha en trevlig helg!











Kom ihåg mig?