end(me)game

¦ Natur , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Igår var jag på bio och såg premiären av Avengers: Endgame. Är mållös. Så mycket känslor. Först grät man, sen skrattade man lite, sen chock. Ja - allt helt enkelt. 
 
Annars så har jag väldigt mycket i skolan just nu. Tränar på morgonen innan min praktik för att sedan behöva engagera mig mentalt i psykiskt sjuka människors liv i 7-8 timmar innan jag går hem och pluggar mer psykiatri. Sedan tränar jag kanske på kvällen också för att lätta på mina jobbiga ångestkänslor, kommer hem och somnar rätt fort och börjar sedan om igen.
 
I måndags var jag i stallet senast. Blev ingen ridning men smörjde alla läderprodukter förutom skor som jag inte hann med. Fick hjälp av Ester och en till tjej i stallet som hör och häpna, tycker det är kul att smörja! Imorgon skulle jag egentligen till stallet men lillasyrran har konståkning som hon vill jag ska titta på så får hjälp med Soppan imorgon också. Hoppas kunna ta mig ut i alla fall i helgen, behöver få pussa och krama henne lite i tider som dessa...
 
Idag var jag och Gaby och sprang en kort 5km runda runt 18-tiden. Kunde ha t-shirt och shorts utan problem då det var hela 18 grader. Skönt men hemskt. Hoppas inte det blir ett lika tufft år som sist, min ekonomi orkar inte med högre hö-priser och så vill jag gärna kunna rida inte allt för sent. 
 
Kort inlägg som är lite överallt och ingenstans. Så är det i mitt huvud också just nu. Ibland är det riktigt kasst, ibland är det bättre. Behöver typ sätta mig på en sten ute i naturen och bara glo ut i det tomma, eller nåt, haha. 











Kom ihåg mig?