I can feel your love pulling me up from the underground

¦ Natur , Sharon , Stallet , Vardag
 
Hiya huns!
 
Jag har äntligen fixat headern! Får jag samma problem i framtiden vet jag i alla fall hur jag ska lösa det innan jag börjar slita håret av mig. 
 
Igår var jag ute hos Soppan. Jag var jättemotiverad för att köra ett ordentligt dressyrpass på banan så när det sedan gick helt åt skogen sjönk motivationen med typ 70%. Soppan var jättestark i båda varven och ville inte alls lyssna på nån av mina hjälper. Hon fick värma upp typ 15-20 minuter i skrittmaskinen men sen gick det ändå skit i traven och galoppen. Hon var stark i hals och mun så då ville jag ha fram henne för att få ett bra påskut bakifrån för att få henne lättare i framdelen. När hon väl gick fram fungerade denna teorin men eftersom hon var något enormt seg majoriteten av passet gick det inget vidare ändå. Sedan var det också ett tag sedan jag red ett ordentligt dressyrpass där jag vill ha henne i en högre form, och eftersom hon är van att ridas i en lång och låg form så är det självklart en omställning för henne när jag kräver något vi inte gör så ofta. Jag var också alldeles för stark och spänd i händer och överkropp så det gjorde inte saken bättre. med all ridning och träning gäller det att var konsekvent med upplägg och övningar och jag har helt enkelt för höga färväntningar när jag så sällan tränar på bland annat ridning i en hög form. Vi får helt enkelt ta nya tag till nästa gång!











Kom ihåg mig?