omplantering av mina mini-kaktusar

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
Hiya huns!
 
Idag har jag omplanterat mina kaktusar. Det har behövts göras ett tag nu men jag har inte tagit ordentligt tag i det, men så gick jag och köpte kaktusjord igår och grävde fram en gamal kruka (som egentligen är en typ av "tegelsten" som suttit inmurad i en vägg på det gamla sjukhuset innan det revs) och nu när solen stod framme gick jag ut på gården och fixade det! 
 
Idag ska jag även till Soppan! Ska longera lite idag hade jag tänkt. Igår hade hennes medryttare hand om henne och i tisdags red Ester och jag ut. Vi raceade längst med sjön och det gick i minst 50km/h, hästarna älskade det och vi också! Sedan fick de doppa benen i sjön, längtar till sommaren då vi kan bada med dem. 
 
På söndag ska vi till Göteborg och gå på eurohorse mässan. Tyvärr missar vi sista finalen i hoppningen då men ska se till att kolla de andra finalerna på tv i alla fall. Är väldigt häst-taggad just nu. Det har säkert med våren, värmen, ljuset och solen att göra. Och såklart det faktum att jag har världens sötaste ponny! 
 











Kom ihåg mig?