en sväng om till stugan

¦ Sharon , Vardag
 
Hiya huns!

Har nästan precis kommit hem från några dagar uppe i Esters sommarstuga. Gänget var där över helgen och det var väldigt skönt att komma ifrån staden om bara för några dagar! Sorgligt nog var vädret inte på vår sida någon av dagarna, men vi var ändå ute en hel del trots lite regnskurar då och då. Första kvällen badade vi i sjön och lekte på våra uppblåsbara leksaker i det kolsvarta vattnet och dagen därpå skulle vi ut och plocka bär. Tyvärr vräkte verkligen regnet ner så vi åkte hem igen. På lördagskvällen såg vi Lejonkungen på bio (så fantastikt vacker) och idag har vi mest vandrat runt i skogen. Jag har fotat lite när humöret var uppe så delar med mig av lite bilder i några utspridda inlägg! Bilderna på mig är tagna av Ester och Clara.
 
Imorgon är det jobb igen. Jag har börjat räkna ner mina arbetsdagar och har bara 13 dagar kvar innan jag är klar för i sommar! Och nu är det inte heller många dagar kvar tills vi ska iväg till Belgien för att kolla formel 1, och inte heller långt kvar till det att vi flyttar! Imorgon ska jag även en sväng om Soppan, blir longering med bommar imorgon tror jag!
 
 











Kom ihåg mig?