långledig

¦ Sharon , Spel , Vardag
Stella och Classy Kid i det nyligen uppdaterade området Gyllenåsarnas dal!
 
Hiya huns!
 
Nu är jag äntligen ledig och känner att jag har tid att blogga! Tiden går så fort nu och det känns som att jag inte hinner det jag vill (som vanligt..) men försöker ta saker i tur och ordning. Idag hade jag tänkt börja sortera lite smått och kanske packa några saker jag inte använder. Jag hoppas kunna se några fler avsnitt av Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D och förhoppningsvis hinna se klart hela serien innan helgen är slut, har nu arbetat ner mig till 10 avsnitt så det är inte helt omjöligt.
 
Senare i eftermiddag ska jag och Clara åka till skånes största zoo-butik. Hon ska skaffa kattunge och Gaby och jag planerar att skaffa kanin när vi flyttat! Så jag vill kolla på lite saker och hon ställde upp med bil och trevlig sällskap. 
 
Ikväll ska jag och Gaby (kanske någon kompis hänger på) äta på Malmö Festivalen som drar igång idag. tyvärr missar jag det enda bandet jag vill se (Movits!) på grund av att jag jobbar, men maten är ju det näst bästa och den finns där varje dag ;) 
 











Kom ihåg mig?