longering på stubbåkern

¦ Andra Hästar , Sharon , Stallet
Tre bilder från idag och en från veckan när jag longerade på ridbanan!
 
Hiya huns! 
 
Idag förmiddag var jag ute hos Soppan. Bestämmde mig idag för att longera på stubben istället för på banan och det gick lika bra. Soppan skötte sig helt okej men vart lite segare idag så fick driva lite mer. Sedan har hon också svårare för att gå lång och låg i vänster varv så jag får trä linan genom gjorden för att ge lite mer stöd och då går hon djupare, så där har vi något att jobba på i alla fall. 
 
Packade och sorterade lite igår kväll och har tänkt fortsätta idag. Sen ska jag kolla mer serier och så får vi se vad mer det blir av dagen. Ska även slänga upp några fler inlägg från stugan som jag inte hunnit med riktigt!
 











Kom ihåg mig?