But how am I supposed to love you when I don't love who I am?

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag

 

Hiya huns!

 

Nu har det ekat tomt här ett tag. Det känns som att alla dagar bara smälter in i varandra och eftersom jag haft massor att göra har tiden gått skitfort. Jag har jobbat hela julhelgen, sen firat jul med familjen. Fick massa fina presenter, bland annat ekonomisk bidrag till min Apple Watch som jag numera har på mig hela tiden! Har inte helt hunnit utforska allt med den, men det är i alla fall skönt att kunna lyssna på musik utan att ha mobilen med mig. Sen har jag varit på stan och kollat mellandagsrean där jag hittade ett par byxor för rimligt pris och så hittade jag en butik som jag älskar med jättefin inredning! 

 

Idag har jag varit hos Soppan. Red ett pass på ridbanan där vi tränade på att byta galopp över förhöjda bommar, vilket gick bra när hon gick samlat och mindre bra när jag ville att hon skulle ta mer eget stöd på längre tygel. Men i det stora hela är jag mycket nöjd! 

 

Nu har jag en del småsaker att fixa med mitt examensarbete som jag ska lämna in ikväll, och så vill jag gärna hinna spela lite SSO som jag inte gjort nu på ett tag. Sen hade jag tänkt knåpa ihop en årssummering och lägga upp här, och öven göra ett inlägg med mål inför nästa år. Och så vill jag lägga pussel, kolla serier och göra lite gifs från The King och lägga upp här, men vi får se vad jag hinner, haha!

 

Vill i all fall önska alla ett Gott nytt år och hoppas på att 2020 blir ännu bättre än vad 2019 varit! 












Kom ihåg mig?