alla hjärtans dag

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
 
 
Hade tagit mig lika många år som vi kännt varandra om jag ska skriva allt vi gjort tillsammans.
 
Till mina två närmsta vänner; Clara & Ester
 
Så många underbara minnen jag har med dessa två. Alla minnen från när vi hade medryttarhästar i ÖG. Så mycket galet vi gjort i det stallet. Sprungit på åkrar om kvällarna. Dunkat musik och hoppat studsmatta i timmar. Mördat spindlar tillsammans.
 
Ni hjälper mig när det har varit extra jobbigt att ta sig till stallet. Vi har firat de senaste fyra nyåren tillsammans. Gått på bio. Fikat. Gått på oräkneligt många promenader med mitt självutnämnda gudbarn Penny. Tagit spontanta roadtrips över hela Skåne. 
 
Tack för att ni agerar taxi i princip dagligen. Tack för att jag får köra era bilar även fast jag kör som en kratta. Tack Clara för alla fina bilder du tar på Soppan och mig. Tack Ester för att du gör allt för att Soppan ska se glad ut på bilder. 
 
 
 
Ni är ovärderliga, mina crabskibroskis.


Clara    •  

Crabskibroskis vad vore livet utan er??

Svar: tomt
Sharon Eden America Hajny

Josäfin Andersson    •  

åhh så härligt inlägg!!

Svar: Åh hahah vad roligt att du tyckte om det !!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?