are u really gonna study??

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Heldag i skolan för mig idag. Denna terminen är verkligen kaotisk och PACKAD med saker att göra. Läser enbart en kurs men den är uppdelad i sex olika delar och jag är på min andra just nu, så det går i alla fall frammåt även om det inte känns så ;) 
 
Jag norpade åt mig några fina öronproppar (som jag i all hast stavade fel) till Gaby från biblioteket (man tar dem ur en sån maskin vid it-disken så fick skynda mig!!) och fick lite gjort medan vi väntade på att vår sista lektion skulle börja. Kompisen och jag parkerade oss vid ett bord i biblioteket där jag frågade henne om hon på riktigt skulle plugga (jag hade tänkt fortsätta kolla Star Wars) men när hon suckade ett ja drog jag själv upp böcker och satte igång att markera sidor med olika neon-färgade post-it lappar. Det slutade med att hon kollade film och jag pluggade, hah. It be like that sometimes. 
 
Kom hem typ halv fem och åt nåt form av mellanmål. Städade lite på mitt rum och satte mig för att fixa detta inlägget. Nu ska jag äntligen fortsätta kolla Star Wars!
 











Kom ihåg mig?