Kvarstående ryggproblem & en ny header

¦ Formel 1 , Sharon , Surprise , Vardag
Foto: Clara Nilsson / Fotograf Clara Nilsson
 
Hiya huns!
 
I förrigår spenderade jag hela dagen på sjukhuset, denna gången som patient själv och inte som student, haha. Började morgonen med att få skallen plåtad i en timme sedan mötte jag upp neurologen på mottagningen, gjorde standard undersökningar och sedan var det tid för mig att göra lumbalpunktionen. Ugh. Så otaggad jag var på det. Men själva "ingreppet" gick bra och jag lämnade med fruktansvärd smärta i ländryggen och sprängande huvudvärk. På eftermiddagen var jag tillbaka och fick provsvaren som såg bra ut och vi kan nu utesluta tumörer (hur sjukt att jag ens skriver detta?) och MS - vilket såklart är en lättnad. Dessvärre verkar det var en nerv som är i kläm men den syns troligtvis inte på röntgen (har en röntgen kvar att göra) och då får man helt enkelt hoppas att det fixar till sig själv helt enkelt.
 
Igår var jag hemma och tog det lungt och idag ska jag plugga och sedan till stallet. Soppan får longeras eftersom jag inte vill anstränga ryggen för mycket. Det gick bra när jag longerade henne i tisdags och då hade jag bara lina utan några andra hjälptyglar. Tänkte ta halsringen och repgrimman och ha linor i båda men försöka lägga trycket på halsringen så att jag en dag i frammtiden kanske kan longera henne i enbart halsringen!
 
Som ni ser har jag också bytt header! Den känns lite mer som jag eller vad man ska säga. Clara har tagit bilden! 
 











Kom ihåg mig?