Veckan som gått

¦ Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Tänkte dra en snabb veckosummering. Måndag och tisdag hade jag föreläsningar i skolan hela dagen men på tisdagen red jag dressyr på Soppan och hon gick helt fantastiskt bra! Kännedes både mjuk i handen och frammåt för skänkeln. 
 
På onsdagen hade vi dramalektion. Roligt med lite omväxling. Satt efter det i skolan och arbetade med en gruppuppgift som ska redovisas i nästa vecka. Disskuterade även en annan uppgift och hur förvirrade vi var över vad den skulle innehålla men jag har sedan dess skrivit klart den så det känns i alla fall skönt. 
 
I Torsdags gjorde gjorde jag inte mycket över dagen då jag var ledig. Eller ja, jag planerade upp en hel del inlögg jag ville publicera, typ gifs, men så kom så himla mycket mellan så jag hann faktiskt inte sätta mig med dem förrens igår! På kvällen hade vi även lovat vår medryttare att hon skulle få hoppa Soppan för första gången, och vi vill numera vara med när de hoppar. Det gick bra och hon tyckte det var roligt!
 
På fredagen gick jag först till vårdcentralen för att ta ett nytt kreatining prov eftersom jag ska på MR på onsdag. Denna gången ska de kolla på min skalle och så ska jag få ta ryggmärgsprov. Så jag har en heldag på neurologen på onsdag. Sedan var jag i stallet och mockade och fixade snabbt. Åkte efter det till emporia för att köpa yogiboost (inte till mig dock för jag äter inte yoghurt haha samt att jag försöker hålla mig borta från kolhydrater) och efter det besökte vi Clara på jobb. Senare på fredagskvällen var jag, Ester, Gaby & Clara på Blue Planet II, och det var jättefint! Blir dock lite smått ledsen på mänskligheten som förstör vår fina planet och allt vackert liv på den och tänkte på hur allt det vi fick se kanske en dag inte kommer finnas kvar.
 
I lördags tränade jag och idag gick jag upp tidig för att släppa ut hästarna. Efter det stack jag direkt till gymmet och körde cardio pass. Börjar träna med PT 2 gånger i veckan nu istället för 1 så ska verkligen ta tag i att träna själv också. Tanken är träna styrka 2 gånger med PT, två pass 30-40 min cardio i veckan och sedan två pass styrketräning på egen hand, alternativt köra gruppträning nån av gångerna och vila en dag. Är verkligen taggad på detta nu så hoppas att jag kan hålla i det!
 











Kom ihåg mig?