look, why do i love so much? I'm holding on to the world and ain't giving up

¦ Natur , Sharon , Stallet , Vardag
 
Hiya huns!
 
Min enda lediga dag på veckan spenderade jag genom att åka ut tiiidigt till Soppan. Men oj vad skönt det var! Klockan hann väl bli 9 när jag åkte därifrån och då var det bra varmt men innan dess var det väldigt behagligt. Cyklade upp till hagen med ridgrimman i korgen, en borste hade jag också med mig så borstade bara av henne lite snabbt utanför hagen sedan skrittade jag en runda upp på Arrie. Fick också gå igenom hästarnas stora fina hage för att hitta henne, och upptäckte att dom har en lite sjö och en (uttorkad) bäck! Riktig lyx!
 
Var även en sväng på stranden snabbt med kompisarna, har bränt mig lite skumt där jag inte satte solkräm haha men annars var det skönt med dopp i havet! Imorgon ska jag jobba kväll så passar på att vara uppe ett tag och sedan blir det två delade turer på 11h var i helgen, roligt med jobb :)) 
 











Kom ihåg mig?