and i don't ever want to grow up

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Denna veckan har varit otroligt packad med massa event att delta i för min del. Jag har haft min sista praktikvecka, hunnit med två tentor samt en slutbedömning i delkursen, två studentfester och en dag på tivoli i Köpenhamn med lillasystern och Gaby. 
 
Jag har alltid trott att jag inte gillat tivoli för att jag blir så otroligt åksjuk och jag är dessutom även höjdrädd, därför har tivoli inte känts så himla aktuellt för min del, men lillasyrran fyllde år och önskade sig att vi följde med henne dit, så vi sa jag och fick åkbanden betalda. Jag hade på mig åksjukeband som fungerade bra och jag blev inte illamående alls när jag hade dem på mig. Tvingade mig själv att åka Demonen tillslut och slutade med att jag åkte den en gång med Gaby och en gång med lillasyrran (medan Gaby höll på att vända magen ut och in på toaletterna). Av någon galen anledning åkte jag även fritt fall och det är något jag aldrig mer gör om i mitt liv, jag trodde genuint att jag skulle dö, men ja nu har jag provat det också haha! Sedan blev det nån sväng på Aquila, Fatamorgana och Monsuen och flera... Nu planerar vi en tur till Liseberg med kompisarna, men jag får se vad jag åker där, inte blir det fritt fall i alla fall ;) 
 
Idag var jag även i stallet med Gaby och Ester. Gaby red igenom sitt program inför nästa vecka då vi åker till Göteborg för att ställa ut. Ska bli roligt och vi är väldigt taggade! Soppan blev även utrustad med sitt nya (och dyra) flugtäcke som vi hoppas ska hålla alla fän borta men också hålla i materialet så att vi kanske kan använda det mer än en sommar... Hon fick även flughuvan på idag så hoppas flugrona låter hennes öron vara!
 











Kom ihåg mig?