diving into the night

¦ Sharon , Spel , Vardag
Stella & Spacerocket
 
Hiya huns!
 
Slutade skolan i tisdags och jobbade samma kväll. Sedan var jag ledig i onsdags och på torsdagen var jag på jobb igen och hade obligatorisk brandövning. Idag känns som min första lediga dag eftersom jag inte har några måsten planerade framöver. 
 
Jag har varit i stallet några timmar (fastnade i stallet för jag pratade med min stallkompis i timmar som vanligt) så kom hem lite senare än vad jag räknat med. Har  hunnit ta bilder på lägenheten samt annonserat ut den och annars har jag faktiskt nöjt mig med att spela SSO som jag äntligen fått lite mer tid till att göra. 
 
Imorgon ska jag träna som vanligt och mot kvällen bär det av till stallet för att bada och frisera till Soppan inför söndagens utställning! Sadel och träns ska putsas up, soppan ska göras fin och transporten ska lastas. Vi åker väldigt tidgit på söndagsmorgonen så allt måste vara fixat tills dess! Jag ska hålla er uppdaterade!
 
 











Kom ihåg mig?