food truck festival

¦ Djur , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Den årliga food truck festivalen är i stan igen så stack dit med gänget och åt lunch! Vi köpte gemensamt fem olika "rätter" och delade på alla så att vi skulle få smaka på så mycket olika mat som möjligt - och allt var skitgott. Chillade i skuggan då solen stod på och värmde och då vi hade hunden var med var det en bra ursäkt till att inte sitta och steka i värmen. 
 
Nästa vecka är äntligen min sista vecka på min praktik och sedan är jag klar för terminen. Har dock två tentor kvar och en muntlig examination veckan efter så har fullt upp med det just nu. 
 
En annan nyhet är jag ska flytta. Var och exakt när är inte helt spikat ännu men troligtvis runt Juli. Det blev lite tidigare än vad vi planerat (skulle egentligen bo kvar hemma tills jag pluggat klart) så Gaby och jag kommer flytta ihop i nån liten lägenhet. Så utäver plugget är det rätt mycket bollar i luften med lägenheten och liknande, samt att jag mått extremt dåligt igen, och därav inte orkat blogga. När skolan är över ska jag kontakta min VC och se vad de tycker att jag ska göra, antingen om jag får träffa en läkare för bedömning eller om det räcker md att en sjuksköterska skriver nån typ av KBT remiss till mig. 
 











Kom ihåg mig?