Klänningar från Olive Clothing

¦ Outfits , Sharon , Shopping
 
/ Open Collar Dress Shirt, Sky Blue /
Two Pocket Tank Dress, Beige /
/ Gingham Check Baby Doll Dress, Cloud /
Dana Sash Long Dress, Pale Blue /
 
Jag har hittat ett nytt märke som jag är helt förälskad i, Olive Clothing. De tillverkar sina produkter enbart i en storlek som passar ungefär 36-38, produkterna produceras bara i fåtal så man får passa på när man hittar något som fastnar och är gjorde i England. Tycker priserna är rimliga (lite som COS här i Sverige). Jag är väldigt glad i kläder (speciellt klänningar) som har den lite mer lantliga/bohemiska stilen. Denna butiken har även väldigt fina blusar som jag gillar, så det kan säkert bli så att jag beställer någon topp från dem också i framtiden. Har klickat hem den rutiga klänningen så jag hoppas att den blir som jag tänkt mig!











Kom ihåg mig?