nu var det ett tag sen sist... igen...

¦ Sharon , Stallet , Vardag
Soppan igår!
 
Hiya huns!
 
Nu får jag minsann ta och uppdatera här! Min tid går mest åt att kolla Grey's. Jag har som mål att bli klar med den innan nyår (men helst tidigare, haha) så det enda jag gör hemma är typ att kolla avsnitt efter avsnitt. Vill gärna hinna kolla ikapp alla andra serier som jag har igång också innan nyår men det får jag se om jag gör. 
 
Annars så spikar häst-motivationen för tillfället! Vill så gärna köpa massa saker till både mig och Soppan men hon har precis fått en snordyr sadel och pengarna går till annat för tillfället så det får väl vänta. Hade hoppats på att göra lite inlägg med vad jag vill ha till henne men som sagt, Grey's kommer just nu först. 
 
Har också börjat längta jättemycket till julen. Ska på julmarknad i helgen och eftesom det är min uppgift att klä granen i år så ska jag kolla efter lite fina pynt! Kör på en färgglad gran i år med allt möjligt hade jag tänkt. 
 
I skolan skriver jag just nu min examensuppsats så det är både "chill" och inte chill. SKönt att bara sitta med min kompis och jobba, när vi vill och hur vi vill, men samtidigt är arbetet väldigt omattande och känner väl att man inte riktigt vet var man ska börja... 
 
Ska verkligen försöka blogga lite mer, kanske åta ut nån helg nånstans och fota lite. Soppan ska få stå modell nån dag, kanske i helgen, så hoppas att jag får några bilder att lägga upp här! Och juste, kaninerna har fått en Instagram! Ni kan följa den HÄR om ni vill! 
 


Felicia    •  

men wow vilka fina bilder !

Svar: Tack Felicia!
Sharon Eden America Hajny

Josäfin Andersson    •  

alltså WOW på den andra bilden!! FYFAN VA SÖT !!! Alltså alla är ju fina men WOW på just den!! hoppas uppsatsen börjar rulla på och ska givetvis följa kaninerna direkt !

Svar: Åh Tack Josäfin :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?