nyinflyttad

¦ Sharon , Surprise , Vardag
En ordentlig blöt ponny som inte verkade hurra över vädret...
 
Hiya huns!
 
Nu har det snart gått en hel vecka sedan jag och syrran flyttat in i vår nya lägenhet. Otroligt mycket tid har gått åt att föröka organisera alla saker och vi är fortarande inte klara. Igår fick jag upp min dator och mamma hjälpte oss att sätta upp vår TV i vardagsrummet. I helgen ska vi måla i köket och sedan bör det mesta vara klart. 
 
Hos Soppan var jag i tisdags. Regnet vräkte ner hela dagen och jag blev blöt genom alla mina kläder. Men häst har man ju tyvärr inte bara i soligt väder. Jag satte i alla fall på Soppan hennes regntecke men gjorde inget med henne på grund av vädret. Hade tänkt ta några fina höst bilder på henne i hagen men varken jag eller hästen var något särskilt glada av vädret så blev bara några stycken. Tänker försöka ta några nya i helgen istället!
 
Bloggen kommer uppdateras rätt så sporadiskt fram till det att jag har fått ordning på lägenheten (eftersom mina kontrollbehov inte låter mig tänka på något annat..) så jag hoppas på att min inspiration till att både blogga och fota håller i sig tills jag får mer tid! 
 


Josäfin Andersson    •  

Åh ni måste lägga upp bilder på lägenheten sen när den börjar bli klar, kan tänka mig att ni lär göra den magiskt mysig!! :DD

Svar: Ja aboslut det sak jag fixa! Hoppas vara klar snart med det mesta så att det är redo att visas här på bloggen :D
Sharon Eden America Hajny

Johanna    •  

Vilka fina bilder! Saknar så att ha häst!

Svar: Tack! Ja det är mysigt (oftast, haha) =)
Sharon Eden America Hajny

Ida    •  

Alltsååå mysbilder trots de är massa regn haha<3 Och såå roligt med lägenheten juu!! Instämmer med Jossan att du måste lägga upp bilder sen när den börjar bli klar!! :'D

sv: Tuuusen tack<3 Ja vissa presets är såå fina på rätt bild med passar bara till väldigt få bilder tyvärr!! Och ja får väl se om det blir av innan jag hinner flytta haha ;)

Svar: Ja sådär halvt mysiga i alla fall ;) När lägenheten är “bloggredo” ska jag defenitivt ta bilder på den och visa er!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?