utökar familjen

¦ Djur , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Jag har haft fullt upp och inte alls hunnit blogga, det har hänt en del sen sist. Gaby och jag utökar familjen med de två kaninerna på bilden ovan! De flyttar in till oss den 13:e så vi har börjat förbereda för dem här hemma. Båda två är rescue-kaniner, så de är lite äldre än vad man brukar köpa. Den svarta, Pearl Bing Bing är 2 år, en dvärgvädur och hennes kompis är en Fransk Vädur som ska heta Oatmeal. Han är 3 år gammal och var tyvärr misshandlad i sitt förra hem så han har lite gamla ärr främst på öronen, den lille stackaren. Han är också helt döv och halvt blind, men det ser inte vi som ett problem! Nu hoppas vi de ska trivas hos oss och vi tänker älska dom med hela våra hjärtan. 
 
Igår var jag även på badhuset med lillasyrran och hade kul. Åkte rutchkanorna med donuts och sprang på deras hinderbana i en av de stora poolerna. Sen gick vi till Emporia och åt mat och kollade i lite affärer. Någon timme efter det så kom Clara, hennes kille och Ester över till oss (öven Penny var med) och så käkade vi tacos och hade mysigt. Och ja, jag har gröna OP-byxor på mig hemma, dom är jättesköna haha!
 
Imorgon ska jag plugga hemma och även åka till stallet för att ta in Soppan som nu ska få stå inne över nätterna. Henne tömkörde jag här om dagen uppe på Arrie och det gick så himla bra! Nu blir det mer longering på ridbanan och ska verkligen ta tag i att använda bommar igen. 
 


Ida    •  

Men åhh vilka sötnosar!! Och stackaren som blivit misshandlad, huuur kan folk göra så?! :( Så underbart att ni adopterar rescue-djur, vill jag också göra någon dag!! :D Och ja, OP-byxor är faktiskt otroligt sköna haha!! :')
kram

Svar: Sv. Ja alltså misshandel av djur är det värsta jag vet! Dom kan ju inte ens försvara sig själva :( Jag hoppas verkligen att dom ska trivas hos oss, kommer ta massa bilder på dem, precis som jag gjorde med mina katter haha!
Sharon Eden America Hajny

Josäfin Andersson    •  

men åhh så fina!! Så hemskt, men vet att de kommer få ett så bra hem hos er! ♥

Svar: Åh det hoppas i också att de får <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?