välkommen in

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
Mitt rum
Här ska komma upp gardiner och jag ska byta överkast till ett blått för att rummet inte ska kännas så blekt. Och bordet som för tillfället agerar som soffbord ska i framtiden få flytta tillbaka till mig, samt att fåtöljen ska kläs om till grå sammet!
 
Vardagsrummet/Gabys rum
Det ska införskaffas ett annat soffbord och även en ny mediamöbel. TV:n ser helt skev ut men den är förskjuten då Gaby spelat och anpassar den efter hur hon sitter i soffan. Det ska skaffas en FatBoy och hyllan som delar rummet i hälften ska inredas med "konst" - för tillfället är där bara Daniels Red Bull Racing RB13 utställd.
 
Gabys rum/ Köket
POP! figurer och Soppans rosetter klär väggen ovanför Gabys säng. Ovanför köksbordet ska det komma upp två stora tavlor och önskar nog även att där ligger en matta på golvet i framtiden. 
 
Hallen/Badrumet/Balkongen
Tog jag inga bilder på för det är så ointressant. Hallen består av garderober och en spegel. Badrummet om något ännu tråkigare. Balkongen står tom och väntar på att vi ska börja inreda den - men det får vänta lite till!
 
Hiya huns!
 
Jag bestämmde mig lite sent att ta bilderna ovan och jag får därmed skylla mig själv över att de är mer brusiga än vad de behövt vara. Har bor nu mera jag! Och Gaby då som ni antagligen förstått ;) Idag har jag varit ledig och jag har hunnit med att rensa hela min stationära dator. Nu har jag inte laddat ner mer än det nödvändigaste så jag hoppas att den kommer arbeta lite snabbare. Och så har jag uppdaterat min design lite!


Ida    •  

Men åhh så fint och mysigt ni har det! Längtat efter detta inlägg wiho haha :D Älskar alla färgkombinationer!! Och nya designen blev superfin, älskar headerbilden! :'D

Svar: Tack Ida! Ja, vi bestämde att vi skulle ha lite mer än bara svart, vitt och blått denna gången! :D
Sharon Eden America Hajny

Josäfin Andersson    •  

Men alltså WOOOOW vad mysigt!!
(och älskar nya headern !!)

Svar: Tack så himla mycket! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?