Akhaltekeer

¦ Sharon , Spel , Vardag
Stella & Lost Scout
 
Hiya huns! 
 
Idag kom det ny westernutrustning till SSO, så jag var såklart tvungen att köpa ny sadel, bosal och ett nytt schabrak! Och eftersom jag levlat klart min AQH så köpte jag även en ny pålle, en Akhaltekeer som jag faktiskt inte äger någon av innan! Ville egentligen köpa en till AQH men det är lite tråkigt att levla två hästar av samma ras direkt efter varandra, så fick bli denna istället. 
 
Har annars praktik just nu, det är chill eftersom jag får gå tidigt varje dag. Har börjat lite på min sista uppgift för utbildnignen men väntar på böcker jag lånat som jag behöve, så ligger lite lågt med den för stunden. Nu har jag i princip bara 5 moment kvar som ska bli godkända och sen är jag helt klar med allt! Längra så tills jag är färdig och bara kan chilla utan några tankar på plugg.
 
 


Elise Stormwright    •  

Gud vad snygg outfit du satt ihop, passar jättebra till den achaltekeern!

Svar: Tack! Ja det passade honom förvånansvärt bra faktiskt ;)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?