alla har väl fan rätt att vilja dö då och då

¦ Natur , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
I måndags hade jag årets sämsta dag. Började morgonen med en riktig ångestattack på grund av att jag insåg hur jävla fattigt mitt examensfirande kommer bli. Fick sen totalt psykbryt när mamma kom över och skrek och kunde typ inte andas och hjärtat slog så hårt så jag trodde att jag skulle dö.
 
Sen åkte vi till stallet (mamma och jag) och det var ju världens sämsta idé. Soppan kände att jag mådde bajs så hon var töntig och rädd för allt. Red ner till sjön och doppade benen och det var väl det enda bra med det. Åkte sedan till Hornbach för mamma skulle handla saker till sin balkong. Hade sprängande huvudvärk hela tiden för att jag hade gråtit hela förmiddagen, men fick en mjukglass med strössel så blev väl lite bättre.
 
Kom hem till ett jävla mail från en lärare som påstod att jag inte varit delaktig på en obligatorisk Zoom, vilket jag har, så bråkade med henne hela eftermiddagen tills jag pratade med rektorn och tillslut gav hon med sig, så jag slipper i alla fall komplettera. Fick en till panikattack och bestämde mig för att sova bort allting men va så uppe i varv så det gick inte heller nåt bra. Har nu fått en tid till en läkare på min vårdcentral så jag hoppas att han kan hjälpa mig eller annars skicka en remiss till psykologen. Har ju inte tyckt att det fungerar att gå till psykologen men känner också att jag inte kan fortsätta ha det såhär..
 
I tisdags var jag helt off och kände mig helt slut hela dagen. En klasskompis kom till mig och vi gjorde två uppgifter tillsammans på förmiddagen, så det kändes skönt att kunna bocka av. Hjälpte mamma med hennes balkong och sen tränade Ester och jag mot kvällen. 
 
Idag var jag först på en arbetsintervju som känndes jättebra. Ska återkomma med lite saker och sen eventuellt skriva på kontrakt i nästa vecka om inget annat kommer där mellan. Sen var jag i stallet och red ut med kompisarna och efter det promenerade jag en runda i skogen, och har även hunnit fota körsbärsblom. Imorgon ska jag försöka koppla av lite, kanske göra klart en uppgift jag påbörjat annars har jag inte mycket planer! 


Celine    •  

Sånna här dagar är det VÄRSTA som finns! Jag lider med dig!

Svar: Ja usch.. det var ingen bra dag alls! Tur att inte alla dagar är sånna iaf!!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?