drop it like it's nasdaq

¦ Sharon , Surprise
 
Hiya huns!
 
Idag bestämde Gaby och jag oss för att åka tillsammans till stallet. Sist vi gjorde det var på medeltiden typ, haha! Nä men i alla fall så var det ett tag sen sist. Vi brukade jämt åka båda och fotade typ alltid då, hade nya bilder varje dag nästan.. Hur som helst så tänkte vi hoppa så vi byggde upp lite olika hinder, en kombination med ett galoppsprång, ett rätuppstående med en rengbåge under och två smalare plank i dog-leg formation. Gick bra, Soppan skötte sig super och hoppade allt utan problem! Lite svårt att landa i rätt galopp ibland så tränade lite på det. Imorgon blir det en kort runda ute då mamma ska följa med mig!
 
Annars. Skolan är chill just nu. Har föreläsningar ibland över Zoom vilket är skönt eftersom jag bara gör annat vid sidan om. Har klarat alla mina tentor, samt lämnat in ett grupparbete nu. Har två inlämningsuppgifter som man får lämna in när som helst innan examen så jag hade tänkt göra klart dem i nästa vecka eftersom jag inte har något annat på schemat, skönt! Har även varit på min första arbetsintervju, gick bra men jag ska på fler så har inte lämnat något besked till dem ännu. Jag kan alltså inte fatta att jag blir leggad syrra om exakt 2 månader (?!). Sinnes vad snabbt tiden har gått.
 
Imorgon tänkte jag även ta mig ut och fota lite körsbärsblom i parken innan det blir för sent! Nästa vecka ska det bli upp mot 15 grader här nere så det ska säkert bli en bra vecka! Ska försöka göra lite andra tidsinställda inlägg också och hålla er lite uppdaterade här! Ha det gott!
 











Kom ihåg mig?