put your fucking hands up, this the fucking anthem

¦ Djur , Sharon , Stallet , Vardag
 
Hiya huns!
 
Hade förberätt några tidsinställda inlägg tidigare, som om jag visste att veckan skulle vara hektiskt! Har jobbat 3 nätter på AVA vilket vred mitt dygn helt. Mellan torsdag och fredag sov jag 16 av 24 timmar, helt galet hur slut har jag varit. Men AVA var väl helt okej. Hände tyvärr inte så mycket förutom på COAVA (corona-ava) och eftersom jag inte var där så låg vi mest i soffan i personalrummet och chillade hela natten. Har lite citat från personalen där, de var ett rätt roligt gäng!
 
*kl 04, alla patienter sover*
"Ska vi inte göra nånting? Typ pierca varandra??"
 
*diskuterar intox-patienter*
"Hade ju vart schysst o få in han den där kändisen som coxar, vad heter han nu?"
"Persbrandt?"
"Ja juste ja. Han känns som en rolig en."
 
*En sköterska vi inte sett på ett tag dyker upp i personalrummet*
"Var är du idag? Man ser dig inte i korridoren"
"Coava"
"Ugh. Hosta på mig. Snälla"
 
Annars så har jag varit hos läkaren. Fått remiss till psykolog och ångestdämpande läkemedel utskrivna, så det känns faktiskt som att det kan bli något bra av detta ändå. Idag har vi storstädat i hela lägenheten och ska fortsätta med det sista imorgon. Har också varit på Ikea och köpt lite nya möbler så har börjat bocka av vår lista på saker vi vill fixa till lägenheten! Nästa vecka är jag "ledig" så ska samla ihop mitt liv lite (haha) och försöka ta det lite lugnt! 


Josäfin Andersson    •  

hahahaha måste ändå hålla med om goals att ha Persbrandt!! Hoppas du får träffa en bra psykolog som du klickar med och börjar känna dig lite bättre och piggare ♥♥

Svar: Det hoppas jag också! ♥
Kram
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?