yeehaw

¦ Sharon , Spel
 
 
 
 
 
 
Senaste uppdateringen i spelet tillförde en helt ny Western-ranch med massor av ny utrustning! Tyvärr släpps inga nya hästar förrens om två veckor men redan nästa vecka kommer ännu mer snygga saker jag kan pryda mina pixel-hästar i ;) Tills vidare fick MoonStone prova sitt nya turkosblå set i Firgrove skogen!
 


Ida    •  

Åh såg att de äntligen kommer lite westerninspirerat!! Som man längtat, och bosal och sånt skulle komma oxå? Eller har det kommit? Haha såg någon sneak peek!! Men spelar bara ibland nu, när man får feeling haha!!

Svar: Ja äntligen! Yes, bosal är på väg in verkar det som :D Jag spelar också mest när jag får feeling, eller typ när det kommer nya uppdrag.. Rätt snålt med saker att göra för oss som är färdiga med allt... :(
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?