senaste dagarna

¦ Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Det gick inte så bra med mina tidsinställda inlägg som jag skulle göra... så det har ekat tomt här på bloggen. Men det är jy (tyvärr) inget som ni inte är vana vid. Suck.
 
Jaha. Jag har haft mycket skolrelaterat att göra känns det som. Har jag inte varit på min praktik har jag varit hemma och pluggat till tentor.. sen var jag på praktiken hela helgen också så idag är min första dag jag är ledig på ett tag. Har pluggat idag också, och ska troligtvis plugga några timmar till senare ikväll men tog en paus nu och har gjort lite annat. Var och hämtade ett paket med Mumin-koppar och sedan var jag ute och joggade ett varv runt parken. Tog en dusch och satte mig och läste i min bok som jag börjar närma mig slutet på - och nu sitter jag här och tänkte uppdatera er och svara på lite kommentarer (som jag också är dålig på att göra..).
 
Tänkte även spela lite SSO idag eftersom jag inte gjort det på ett tag, så kanske tar några bilder där och lägger upp. Och så ska jag verkligen försöka göra några av de där tidsinställda inläggen jag ville göra sist!
 











Kom ihåg mig?