en roadtrip till guds hem

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
Bjällerups kyrka, Anno Domini 1100 & Gödelslövs kyrka, Anno Domini 1200
 
Fränninge kyrka, Anno Domini 1100 & Esarps kyrka, Anno Domini 1100
 
Hiya huns!
 
Idag var jag och Ester på en roadtrip till lite olika kyrkor i Skåne! Det var jag skom ville fota och redigera nya bilder, och Ester ville ut på nån biltur så vi kombinerade det. Var iväg typ hela dagen me jag tyckte det var mysigt att få se alla olika byggnader! Alla kyrkor hade något litet speciellt om dem, antingen utseendet eller omgivningen, eller hur de låg placerade och så där. Nu har jag i alla fall suttit med dessa bilderna ett bra tag och både redigerat samt gjort typ 7 tidsinställda inlägg så nu är här lite som kommer i alla fall! 
 
Ska aldles strax sätta mig med lite skolarbete och eventuellt kolla lite film eller youtube. Imorgon ska jag till stallet och på tisdag börjar skolan igen, suck.











Kom ihåg mig?